אייקון פייסבוק English Version

גוף חימום ספירלי

גוף חימום ספירלי הוא הפתרון המושלם לצרכי חימום מדויקים ביישומי תעשייה שונים. גופי חימום אלו תוכננו ועוצבו בקפידה כדי לספק ביצועים, אמינות ויעילות אנרגטית ללא תחרות.

יישומים של גופי חימום ספירלות

  • חימום צינורות
  • הזרקת פלסטיק
  • ועוד
גוף חימום ספירלי

מפרט טכני

גוף החימום הספירלי ניתן להתאמה מלאה בהתאם לדרישות שלכם, עם אפשרות להתאמה של מתח, וואט, מידות וצורות שיתאימו לכל צורכי התעשייה שלכם.

מידות

  • חתך עגול: Ø 2 y Ø 3 מ"מ
  • חתך מלבני: 3,4 על 5 מ"מ ו-3,2 על 3,8 מ"מ
  • פלט טפלון ניקל 1000 מ"מ (מוגן בנירוסטה)

חומרים

  • פלדת אל-חלד
  • סגסוגת ניקל incoloy

גופי חימום ספירלות ברמי הנדסה

בין אם אתם זקוקים לתחזוקת טמפרטורה עקבית עבור נוזלים, גזים או חומרים מוצקים, המחממים שלנו יתאימו למשימה. הם מתוכננים לספק ביצועים, אמינות ורב-גוניות ללא תחרות, ומספקים לכם את הביטחון והשקט הנפשי להתמקד במה שחשוב באמת.

עיצוב חכם

המבנה הייחודי של המחממים שלנו מבטיח פיזור חום מהיר ואחיד, המאפשר חימום יעיל ועקבי על פני כל שטח הפנים. עיצוב זה גם מקל על זמני תגובה מהירים, מפחית את זמן ההשבתה ומשפר את הפרודוקטיביות.

חומרים באיכות גבוהה

גופי החימום שלנו עשויים מחומרים ברמה גבוהה ומציעים עמידות ואריכות ימים יוצאת דופן, אפילו בסביבות תובעניות. הם יכולים לעמוד בטמפרטורות גבוהות, חומרים קורוזיביים, מה שהופך אותם למתאימים למגוון רחב של יישומים.

התאמה אישית

אנו מבינים שלכל תעשייה יש את הדרישות הספציפיות שלה. לכן גופי החימום שלנו מגיעים עם מגוון אפשרויות הניתנות להתאמה אישית, כולל אורכים שונים, קטרים, הספקים ודירוגי מתח שונים. הרבגוניות הזו מאפשרת לנו להתאים את גופי החימום בצורה מושלמת לצרכים שלכם.

חימום חסכוני באנרגיה

התכנון והבנייה המתקדמים של גופי החימום שלנו מבטיחים איבוד חום מינימלי וניצול אנרגיה מיטבי. זה לא רק חוסך בעלויות התפעול אלא גם תורם לסביבה ירוקה ובת קיימא יותר.

התקנה קלה

גופי חימום ספירלות מיועדים להרכבה קלה ומהירה ללא טרחה במערכות הקיימות שלכם, תוך צמצום זמן ההתקנה ומאמץ.

שליטה מעולה

ניתן לשלב את גופי החימום שלנו עם בקרי טמפרטורה מתקדמים כדי להשיג ויסות טמפרטורה מדויק ויציב, המאפשר לכם לשמור על הטמפרטורה הרצויה בדיוק יוצא דופן.

אנחנו כאן בשבילכם

הצוות שלנו ישמח לייעץ לסייע בבחירת המוצר המתאים לדרישות שלכם, מערכות בקרה ושליטה להשגת התוצאה הרצויה והזנת החשמל הנדרשת.

אנו מספקים שירותי פיקוח, בדיקות טרם הפעלה, הפעלה, הרצה ומסירה לצוות התפעול.

הייצור נעשה באירופה בהתאם לתקנים האירופאים המחמירים ביותר.

זקוקים לייעוץ מקצועי? השאירו לנו פניה
ליצירת קשר וייעוץ מקצועי >>

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן